خانما میشه از انقباض بگین چجوریه چه جور دردیع

۴ پاسخ

میگم میشه بگی درد انقباض چجوریه از کجا فهمیدی رفتی بیمارستان

برا من اینجوری بود درد پریودی داشتم و یک طرف شکمم یهو سفت میشد و بعد چند ثانیه ول میکرد رفتم ان اس تی دادم گفت انقباض

انقباض اینطوریه که کل شکمت درد میگیره مثل درد پریودی ولی شدیدتر و منشا دردت زیردلت و لگنه
یهو میگیره ول میکنه میگیره ول میکنه
هی فاصلش کمتر میشه تا وقتی‌دیگه بگیره ول نکنه
اینکه یهو یه قسمت از شکمت‌سفت میشه یا دردت میاد بچه هست طبیعیه‌اروم نازش کن شل میشه

میگیره و ول می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان هامون مامان هامون ۸ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی