بین اسم نفس و رستا
کدوم بهتره؟
با دلیل بگید لطفا

۱۱ پاسخ

هیچکدوم بااحترام سلیقه من نیست

جفتشم قشنگه اما من میگم‌ رستا چون خودت اخر اسمت زهرا هستش صدا و‌ وزنش بهت میخوره…
بعد تکم هست بنظرم زیاد نیست اسمش

رستا
نفس به معنی گرفتن روح هم میده جالب نیست
ولی هرچی بازم به دلت میشینه اونو بزار منک چیزی به دلم نمیشینه

آیلین . آیلار . آوین . آیسو. آیسان . گیسو .گندم .دلانا
دلان . دلین . دلوان .دلوین . دلارا . آوا . آرام. نیلا . نلین . دیبا. دیلا . مهوا . مهرو . مهسان .ماهوین
ماهلین . شایلین . سلین . سودا . مرسانا . مهرسا .
کیارا . کایرا .تارا. آنیتا. بنیتا . ملورین . ملودی . آنید .
آنیل . مانلی . دریا . دلسا . درسا . صدف . صوفیا . نیلماه . آنیسا. مایا . مایسا . مانیا . نیلماه . پناه . پگاه .پانیذ . دنیز . نورا . روشنا . نفس . ترمه . برکه . هلما
هدیه . هستی . مانوش . دنا . همراز . یاس . مهیاس .
مهدیس . راز . رزا . مها . دلارز. آلارز . آیه . آلا . روژین . مانا . رزلین. افرا . رستا . همتا . مهتا . آرتمیس . رونیکا . دُرین . دُرنیکا . ماهورا. ستین . ستیا . سلنا .
سدنا

نفس قشنگه
رستا منو یاد فیلم دل میندازه از اون موقع زیاد شده

هردو قشنگند
ولی انقدر زیاد شده که اندازه نداره
شما که این سبکی می پسندی و با سلیقه ای باز بگرد

رستا
به نظرم نفس بهتره به عنوان قربون صدقه رفتن استفاده بشه برای اسم خیلی نمیپسندم اسم های مثل نفس و دلبر و اینارو

گیسو هم همسرم خیلی خوشش میاد ولی معنی خوبی ندار🥲
معنی مهمه بنظرتون؟

رستا

اسم دختر من نفس ❤

نفس خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان لپ لپ💙 مامان لپ لپ💙 روزهای ابتدایی تولد