۱۵ پاسخ

آدریاان

آدرین تلفظش راحت تره

آدریان

آدرین خوش آواترع تلفظشم قشنگترو آسون‌تر

ادرین آوای بهتری داره

زیاد فرقی ندارن
هر کدوم خودت دوستداری قشنگه

آدرین تلفظش راحت تره

آدرین

آدرین راحت تر گفته میشه

دلیل که نداره سلیقس عزیزم
😅
آدرین به نظرم قشنگ تره

منکه آدرین انتخاب کردم

آدرين

آدریان خوش آوا تره

آدرین تلفظ راحت تری داره

آدریان احساس میکنم خوش آوازتره

سوال های مرتبط

مامان 💛.... مامان 💛.... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه روزهای ابتدایی تولد