۹ پاسخ

ببخشید هیچ کدوم زیاد قشنگ نیستن

پندار

پندار 😍💙

آروین معنیش جالب نی
رادوین تلفظش و اینکه بش میگن رادیو
آدرین یکم بهتره ولی باز خیلی تلفظش سخته
پندار هم مردونه نیست انگار
کیهان بهتره تو اینا یکم

رادوین

پندار

آدرین

همشون قشنگن کدوم بیشتر ب دل خودته همونو بزار
هفته هامونم مث همه😍

پندار

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری