سلام خانمهای گل خوبین
تو NTاول آزمایشه یا سونو؟؟

۴ پاسخ

سلام گلم اول سونو هست بعد جواب سونو را میبری نشون آزمایشگاه میدی تا۲۴ساعت بعدسونو باید آزمایش انجام بشه

اول سونوبعدازمایش

سونو بعد با جواب سونو میری آزمایشگاه

اول سونوگرافی
بعد با جواب سونوگرافی میری ازمایششو میدی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۴ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری