مامانا برای NT اول ازمایشه یا سونو؟

۸ پاسخ

سنو....

سونو عزیزم بعدجواب سونوروبه ازمایش نشون میدی ازت ازمایش میگیرن

اول سونو بعد جواب سونو رو میبری واسه آزمایشگاه بلافاصله هم باید بریا مثلا همون روز برو نیاز نیست ناشتا باشی

اول سونو نتیجه سونو رو حتما باید ببری آزمایشگاه

اول سنو بعد جواب سنو رو میبری ازمایشگاه آزمایش میدی

سونو کمتر از ۱۲ ساعت بعد ام ازمایش

هر دو هس هم ازمایش هم سونپ

سونو....

سوال های مرتبط

مامان نذرمولام مامان نذرمولام هفته هفدهم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری