منم دکترش اوایل گفت بزار بریز سینوساش خالی بشه من عید سرما خورد براش رو پیشونی کمپرس گرمگذاشتم ۱۱روز کم و بیش آبریزش و عطسه میاومد دیگ کامل خالی شد خودش خوب شد ،من اصلا با ستریزن موافق نیستم
از ی پزشک شنیده بودم ابریزش بینی بزاریم بیاد .منم نه خودم نه بپچم سیتریزین نمیخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.