۲ پاسخ

منم دکترش اوایل گفت بزار بریز سینوساش خالی بشه من عید سرما خورد براش رو پیشونی کمپرس گرم‌گذاشتم ۱۱روز کم و بیش آبریزش و عطسه می‌اومد دیگ کامل خالی شد خودش خوب شد ،من اصلا با ستریزن موافق نیستم

از ی پزشک شنیده بودم ابریزش بینی بزاریم بیاد .منم نه خودم نه بپچم سیتریزین نمیخوریم

سوال های مرتبط

مامان پسر طلایی مامان پسر طلایی ۳ سالگی