خانما تو یک سالگی سهمیه شیر خشک چهار تاس؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

آره ما میگیریم

اره دیشب همسرم رفت بگیره گفت سهمیش چهارتاس تموم شد با کد ملی اشناها گرفتیم

اره ۴تا
منم آزاد میخرم

اره من امروز از داروخونه پرسیدم

اینجور میگن🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی