۶ پاسخ

سلام میه بگید چند ماهی ایطوری هستی منم از اول بعد از پریود لکه بینیداشتم اما حالا بعد پریود دباره پریود میشم کمرم خیلی درد میکنه زیر شکمم

من الان سه ماهه دارم میخورم
از روز سوم پریود شروع میشه روزی دوتا صبح شب
تا پایان بسته
البته دکتر برای من اینطوری تجویز کرد
گفت تا سه ماه بخور دیگع نخور
من چون خون ریزی شدید و نامنظم داشتم اینو بهم داد

براچس میخای قط بشه

سلام منم این طوریم موقع پریود کمر درد وزیر شکمت درد میکنه

آرا باید کامل بخوریش

اینو باید از روز پنجم یا سوم شروع کنی.بروشورشو بخون.اگه دکتر تجویز نکرده

سوال های مرتبط

مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی