۷ پاسخ

گیاهی چی خوردی عزیزم

برای من سوزن دوره نافی زده به نظرتون باردارمیشم یان

سلام دوستان فولیکول چندباشع آدم حامله میشه

ی قولی داری ک دکتر بهت آمپول آزادسازی میده
ضخامتت خوبه
احتمالا یکم تنبلی داری

ضخامت عالی و فولیکول قالب داری
حالا بقیشو نمیدونم

یه فولیکول عالی هم داری آزاد سازی بزن اقدام کن

ضخامتت عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری