گیاهی چی خوردی عزیزم
برای من سوزن دوره نافی زده به نظرتون باردارمیشم یان
سلام دوستان فولیکول چندباشع آدم حامله میشه
ی قولی داری ک دکتر بهت آمپول آزادسازی میده
ضخامتت خوبه
احتمالا یکم تنبلی داری
ضخامت عالی و فولیکول قالب داری
حالا بقیشو نمیدونم
یه فولیکول عالی هم داری آزاد سازی بزن اقدام کن
ضخامتت عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.