۵ پاسخ

خیلی خیلی آسانه هی نمیدانی چطور واکسن زده

بستگی ب خود بچه داره از نظرمن،قبلیا چطور بوده؟اصلن مقایسه نکن شاید برا تو خیلییییی سبک باشه🙂🤌

خیلی خیلی زیاد
دختر من همیشه واکسن میزدم اصلا انگار ن انگار
اما 18ماهگیش پاشو زمین نمیزاشت تکون نمیخورد و نمیزاشت دست بهش بزنیم از ترس

نه اصلا
فقط پروفن حتما داشته باش

منم پسرم باید سه شنبه واکسن بزنه استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی