۲ پاسخ

والا دکتر به من گفت ۳۸/۶ به بالا تب. عدد اول که تب نیست حالا دومی چرا بالاتر رفته البته جای سوال داره

تا ۳۷.۵ طبیعی هس بعد اون تب میگن

سوال های مرتبط