مامان آنیل به نظرم دکتر دخترتو عوض کن به نظر میاد علم کافی نداره آخه لوزه وقتی تا این حد بزرگه آدم تحصیل نکرده هم نگا کنه میبینه راه گلو تنگه چطور متخصص اطفال نگا کرده گلو بچه نفهمیده
عزیزم ای جان من عمل لوزه کردم گلوش خیلی میسوزه و خشکه منم یادمه بستنی خوب لود میخوردم چیزای جامد سخت بود برام سوپ میکس شده سرد هم خوبه بهش بدی سرد منظورم دمای محیطه
تا یکی دو هفته اینطوری بعد خوب میشه بستنی آب سیب آب هویج حتما بهش بده عالیه
عزیزم من عمل کردم تا میتونی بستنی بهش بده فقطططط بستنی همین تمام پسرخواهرم کوچولو بود شبانه روز فقط بستنی بهش بده
با سرنگ یکم آبمیوه بهش بده تا صب بهتر میشه
علائمش چی بود پسرم فک کنم داره
انشالله به زودی کاملا خوب میشه میشه بگی علایمش چی بود ممنون میشم
سلام عزیزم خوبی
الان چطوره؟
ایشالا بهتر شه..
میگن تو تابستون عمل میکنن
چجو الان عمل کردی؟
مواظبش باش
چرا تو این سن عملش کردن
الهی زودتر خوبشه
به دکترش اطلاع دادی؟
عزیزم میشه بگی علائمش چی بود و دکتر چی بردیش
انشالله که بهتر بشه دختر گلت🤲😘
اشکال نداره ان شاالله از فردا بخوره حتما میسوزه میترسه از فردا بستنی وشیر سرد زیاد بده فرنی وشیربرنج وسوپ زیاد بده خوب میشه نگران نباش
چیزخنک بش بده
بستنی سرد
طبیعی تافردادرست میشه
الاهی تو این سن سخته
سخت بود علائمش چی بود
دکتر چی میگه ؟
حتما میسوزه و درد داره
بیهوش شد ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.