اگه رسمی باشی کامل میگیری
من رسمی بودم و بیمه ام خدمات درمانی بود کامل گرفتم
دو سوم از ۹۰ روز آخری ک تو بیمه برات رد شده
دوسوم حقوقی که تو بیمه برات رد میشده. درصورتی که باید کامل بدن که نمیدن بعدش میتونی با شکایت مابقی یک سوم رو بگیری
دو سوم حقوقی که توی بیمه برات رد میشه
بعد از زایمان مدارک بارگزاری میکنی و سه ماه طول میکشه تایید بشه و بعد از اون هر ماه واریز میشه
فقط حقوق پایه رو میگیری
شغلت چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.