اصلا ربطی نداره عزیزم،منم سفالیک هستم و قدامی 😕
قدامی یعنی جغت جلو هست
سفالیک هم یعنی سرش پایینه مدل زایمان طبیعی
اره فقط تکوناشو هنوزم احساس نمیکنم 🥴😓
سره بچه اولم قدامی بودموسفالیک.
سره دومی خلفی وسفالیک
آره میتونی طبیعی زایمان کنی
من اینطوریم آره خوبه
من اینطوریم
تن ماهی او سه ماهه سوم میشه خورد؟
چه بدی داره خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.