کسی جفت قدامی سفالیک هست؟خوبه یابده

۹ پاسخ

اصلا ربطی نداره عزیزم،منم سفالیک هستم و قدامی 😕

قدامی یعنی جغت جلو هست
سفالیک هم یعنی سرش پایینه مدل زایمان طبیعی

اره فقط تکوناشو هنوزم احساس نمیکنم 🥴😓

سره بچه اولم قدامی بودم‌وسفالیک.
سره دومی خلفی وسفالیک

آره میتونی طبیعی زایمان کنی

من اینطوریم آره خوبه

من اینطوریم

تن ماهی او سه ماهه سوم میشه خورد؟

چه بدی داره خوبه که

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان مهراد و تو دلیم مامان مهراد و تو دلیم ۱۱ ماهگی