فکر کنم اذیت میشه منم به کمر میخوابم خیلی تکون میخوره
چون یهو جاش کوچیک میشه به هفته من برسی وقتی به پهلوهاتم دراز بکشی لگد بارونت میکنه
منم برام سوالع
دقیقا منم طاق باز میخوابم تکوناش بیشتره
دخمل منم همینه سریع هم حس ادرار میگیرم
اره شاید جاش تنگ میشه
داره هشدار میده بهت درست بخاب مامانی😅
دیگه فقط باید ب پهلو بخوابی برای بچه خوب نیس ب کمر یا ب شکم خوابیدن و بین پاهات بالشت بزار
چون ممکنه بندناف دورگردنش بتابه خیلی خطرناک جاشم تنگ میش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.