چرا به کمر میخوابم شروع میکنه به لگد زدن؟

۹ پاسخ

فکر کنم اذیت میشه منم به کمر میخوابم خیلی تکون میخوره

چون یهو جاش کوچیک میشه به هفته من برسی وقتی به پهلوهاتم دراز بکشی لگد بارونت میکنه

منم برام سوالع

دقیقا منم طاق باز میخوابم تکوناش بیشتره

دخمل منم همینه سریع هم حس ادرار میگیرم

اره شاید جاش تنگ میشه

داره هشدار میده بهت درست بخاب مامانی😅

دیگه فقط باید ب پهلو بخوابی برای بچه خوب نیس ب کمر یا ب شکم خوابیدن و بین پاهات بالشت بزار

چون ممکنه بندناف دورگردنش بتابه خیلی خطرناک جاشم تنگ میش

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری