من از ۵ ماهگی شروع کردم صبا اول شیر خودم میدادم بعد نیم ساعت بهش سرلاک برنج میدادم بعد شیرم میدادم تا غروب غروبا سیب اب پز یا سیب و موز قاطی میکردم باهم میدادم الان چند روزه ظهرا هم میدم سیب زمینی اب پز با کره میدم ولی اول با شیر باید سیر کنی بچرو.انشالله فردا میخام سوپ بدم بهش
من ی قاشق ارد برنج و با نصف لیوان اب میزارم تا یکم قوام بیاد بعد میزارم خنک میشه ی پیمانه شیرخشک درست میکنم کم کم اضافه میکنم تا رقیق بشه دکتر بمن گف ی کوچولو نبات و کره هم مجازه داخلش بریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.