اسپرت رو به پسرونه
من تنها رنگی که دوست ندارم برای نی نیم بگیرم طوسیه هیچجوره کنار نمیام با طوسی برای نوزاد
خیلی دوس داشتم بهت بگم دخترونه ولی به نظرم اسپرته و بیشتر پسرونه
ازکحاگرفتی؟ خوب دادن بهت
بیشتر به پسرونه میخوره
اسپورته عزیزم
بیشتر پسرونه ست عزیزم
پسرونه
سوال منم هس میگم اینا پسرونس مامانم خریده ؟
اسپرته
عزيزم طوسي رو دختر پسر ميپوشن حرص نخور اينا زودم كوچيك ميشه
اگه داریش دیگه حرصشو نخور سایز صفر زود کوچیک میشه کلا فقط یمدت میخوای تنش کنی بعد ایشالا بزرگتر میشه اینا دیگه اندازش نمیشه
تبعیض جنسیتی نزار بچه باید از هر رنگی بپوشه هم قشنگع هم اسپرت
رنگ اسپرته و دختر پسر نداره.منتها رنگ طوسی رو بیشتر واسه پسر به کار میبرن وگرنه هم رنگش هم طرحش اسپرته جنسیت نداره
اسپرت مایل به پسرونه😂
پسرونه
اسپرته
بیشتر به پسرونه میخوره
پسرونه عزیز
پسرونه
واقعا اسپرته ، هم رنگش هم طرح روش
زیاد سخت نگیر
دوتاشون میتونن بپوشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.