دوستان این ست دخترونس یا پسرونه رفت رومخم

تصویر
۲۱ پاسخ

اسپرت رو به پسرونه
من تنها رنگی که دوست ندارم برای نی نیم بگیرم طوسیه هیچجوره کنار نمیام با طوسی برای نوزاد

خیلی دوس داشتم بهت بگم دخترونه ولی به نظرم اسپرته و بیشتر پسرونه

ازکحاگرفتی؟ خوب دادن بهت

بیشتر به پسرونه میخوره

اسپورته عزیزم

بیشتر پسرونه ست عزیزم

پسرونه

سوال منم هس میگم اینا پسرونس مامانم خریده ؟

تصویر

اسپرته

عزيزم طوسي رو دختر پسر ميپوشن حرص نخور اينا زودم كوچيك ميشه

اگه داریش دیگه حرصشو نخور سایز صفر زود کوچیک‌ میشه کلا فقط یمدت میخوای تنش کنی بعد ایشالا بزرگتر میشه اینا دیگه اندازش نمیشه

تبعیض جنسیتی نزار بچه باید از هر رنگی بپوشه هم قشنگع هم اسپرت

رنگ اسپرته و دختر پسر نداره.منتها رنگ طوسی رو بیشتر واسه پسر به کار میبرن وگرنه هم رنگش هم طرحش اسپرته جنسیت نداره

اسپرت مایل به پسرونه😂

پسرونه

اسپرته

بیشتر به پسرونه میخوره

پسرونه عزیز

پسرونه

واقعا اسپرته ، هم رنگش هم طرح روش
زیاد سخت نگیر

دوتاشون میتونن بپوشن

سوال های مرتبط

مامان حانیه و حانا مامان حانیه و حانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تيام مامان تيام ۱۰ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱۱ ماهگی
ماما ارین خان ماما ارین خان قصد بارداری