مای بیبی سایز ۱ بگیر صفر من استفاده ام نشد بچه ۳۴۰۰ بود
دستمال مزطوبم یادم رفت بگم
اسباب بازی هم نگرفتم الان به سنشمیخرم
ولی اکسسیوری چونی و پولیشی خریدم برای تزئین اتاقش
دیگه آویز تخت و ست سطل و لوستر اینا
فکر نکنم چیزی جامونده باشه یادم افتاد میگم
وسایل خوراکی
ست ظرف غذا سیلیکونی خریدم ولی خرج اضافه هست همون بامبو هم خوبه
ست قابلمه
قاشق سیلیکونی که جدیدا پری اسپون میخرن
دندونی
سرلاک خوری
من همه اشون و بیبی لند خریدم اکی بود
فقط شیشه و پستونک اونت گرفتم شیشه یدونه ۱۲۵ سی سی خریدم چون قصد نداشتم شیر خشک بدم ولی شیرخشکی شد
فلاسک
ظرف غذای بیرون
لباس
برای هرفصل سنش و در نظر گرفتم یکی دو دست بیرونی خریدم
سایز صفر یدونه خریدم
سه چهار دست سایز ۱
یدونه ۱۹ تیکه
یه دست کش و ۴ تا جوراب اضافه که بچه تابستون نمیخواد
دو سه تا زیر دکمه اضافه هم بگیر ولی شورت و رکابی نگیر اصلا
وسایل حمل
کالسکه مسافرتی بخری بهتره
کریر که من استفاده ام شد
روروئک یا واکر که من نخریدم هیچ کدوم و فعلا هم نیاز نشده
کیف
صندلی غذا
دوچرخه و ماشین شارژی که من نخریدم
سرویس خواب
روتختی
دورپیچ
ست تشک گارددار
پتو
قنداق فرنگی هم بچه تابستون نیاز نداره
ست مسافرتی
من بالشت شیردهی و تاب اینا نخریدم
دخترم و بخوابونم بقیه اش و هم مینویسم برات عزیزم
بهداشتی
روغن بچه
شامپو سر و بدن
زینک
لوسیون بچه
وازلین
گوش پاک کن
پنبه
ست مانیکور
زیر انداز تعویض
یه بسته تنظیف
دستمال دهان
دستمال دورپیچ
ست حوله معمولی
ست وان که من فقط وان خالی خریدم
تو تابپکام هست
البته اقلام ضروری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.