سلام خانما شما بچهاتونو چند وقتگی از پوشک گرفتین؟

۲۸ پاسخ

دوسالگی دخترمو ،یک ونیم ساگی پسرمو

تولدش ۲ سالکی یه هفته کامل بی خطا

ب نام خدا دو سال ده ماهگی😁 آمادگی کامل داشت خطا هم سه بار کلا

۲سال و نیم

یکسال۱۰ماه

دوسال ونیم

هنوز نگرفتم

دوسال و ۱۰ ماهگی
تقریبا۷_۱۰روز سخت بود

دوسال و نه ماه

دو سال نیم

هرچی میخام بگیرم همکاری نمیکنه 🤨

من پونزده روزه گرفتمش

2سالگی

۳ سالگی

سلام عزیزم دو سال و دو ماهگی

۲ سال و ۱۰ ماهگی گرفتم

دو سال و سه ماه

یک و نیم دیگه خودش نخواست پوشک بشه منم از خدام بود دیگه راحت گرفته شد،،😉😊

یک هفتس گرفتم

دو سال و ده ماهگی شروع کردم

۱ سال و نیم از پوشک گرفتم

۲سال و ۳ماه

شاهان دوسالگی ایلهان هم دوسالگی ولی إلین الان امادگیش رو نداره گذاشتم یه دوماه دیگه شروع کنم

دوسال و ۱۱ ماه از جیش گرفتمش ولی برای پی پی هنوز پوشک میخواد

هردو رو2سالگی شروع کردم

۲ سالگی

دو سالگی

دوسال ونه ماه

سوال های مرتبط

مامان پوریا مامان پوریا ۴ سالگی
مامان hediye مامان hediye ۴ سالگی