۳ پاسخ

عالی فولیکول هات اقدامت داشته باش قرص هم زنگ بزن بپرس ان شالله این ماه مادر میشی

۲۴ و ۱۷ خوبه حتما اقدام کن عزیزم ایشالله میشه من با فولیکول ۱۷ حامله شدم

۱۳که زیاد اوکی نیست ولی ۲۴که خوبه

سوال های مرتبط