سلام‌مامانا
این همون پوشکیه که برای زایمان استفاده میکنیم ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اصلا بدرد نمیخورن
من زایمان اولم گرفتم کلا ۲تا دونه تو بیمارستان استفاده کردم،بعد دیگه نوار بهداشتی گذاشتم تا روزی ک لکه بینی و خونریزی داشتم
دادمش به مامانم گفتم یکاریش کن من نمیخامش
بدرد نخورترینه اخه اینقد خونریزی نداشتم ک مجبور به استفاده اینا شم
نوار فیکس میشد با شورتم راحت‌تر بودم

منه دیونه رفتم فروشگاه نگاه کردم گفتم عه ایما که برا بچه هاس برگشتم اومدم خونه تازه فهمیدم اونا برای مادره😂

فروشگاه ها دارن ؟

بله خودشونن اینا چقدر قیمتش رفته بالا
من حدود۲ هفته پیش خریدم۱۸۰ بود بسته ای😐

این برای مادره فاطمه؟
برای خونریزی اینا استفاده میشه

بله درسته

من مولفیکس میگیرم یعنی اون نمیشه؟!

اره همبنه

اره منم از همین گرفتم

بله عزیزم ،مارک مختلفه

این چی

تصویر

سوال های مرتبط