من خودمم شک میکنم یه وقتایی ولی تو هفته ی ۲۰ احتمال زیاد بچه هست
خیلی معذرت میخوام اگر بعد از ترکید حباب باد از شما خارج میشه نفخه اگر نه هیچ حس خروج باد نداری نی نیه 🥰
مادرش فداش شه🥰🥰🥰الهی همگی نینی هامونو سالم و سلامت بغل بگیریم و چشم خدا بهمشون باشه🙏🙏🙏👶🐣🥰
بچس عزیزم یکی دو هفته دیگه حرکتاش واضح تر میشه
نه منم اونجوریم جوجوعه نگران نباش😍😆
آره عزیزم بچه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.