۶ پاسخ

من خودمم شک میکنم یه وقتایی ولی تو هفته ی ۲۰ احتمال زیاد بچه هست

خیلی معذرت می‌خوام اگر بعد از ترکید حباب باد از شما خارج میشه نفخه اگر نه هیچ حس خروج باد نداری نی نیه 🥰

مادرش فداش شه🥰🥰🥰الهی همگی نینی هامونو سالم و سلامت بغل بگیریم و چشم خدا بهمشون باشه🙏🙏🙏👶🐣🥰

بچس عزیزم یکی دو هفته دیگه حرکتاش واضح تر میشه

نه منم اونجوریم جوجوعه نگران نباش😍😆

آره عزیزم بچه است

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍🤰🏼 مامان معجزه خدا😍🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری