بچه های شماهم عاشق توت فرنگین🍓؟

تصویر
۱۷ پاسخ

یه بار دادم زیاد خوشش نیومد

ن ،میگیره دستش فقط نگاهش میکنه اخر دفعه با پا میره روش

بله خیلی

بله عزیزم دختر منم عاشقشه میگه توتوبی بده😍😍😂

دختر من اصلا لب نمیزنه فقط میوه های شیرین مثل موز و سیب هندوانه و طالبی فقط این میوه ها میخوره

اره پسر منم خیلی دوس داره

خیلییییی از صبح تا شب میگه توت فرنگی هندونه

اصلاااااااا

پسرم خیلی دوست داره ولی دخترم اصلا

آره دخترم خیلی دوست داره

توت لیلی دوست داره😅

دختر منم فقط توف فرنگی میخوره😁

عاشقش نیس ولی خب دوس داره😅

اصلا لب نمیزنه

آیهانم‌ همینطوره

بله دختر منم خیلی دوست داره🍓

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان موش موشی مامان موش موشی ۲ سالگی