۳ پاسخ

برای خودتون ضرر داره چه برسه به اون بچه بیگناه البته اگر خودتون شیر میدید،کشیدن یک بار قلیان برابر با ۴۰نخ سیگاره روز به روز هم وابسته تر میشید،خداوند نعمت مادر بودن به شما عطا کرده چیزی که خیلیا ازش محرومن ما الگو بچه هامون هستیم بچه ها ازما یاد میگیرن

اگ شیرخودتو میدی قلیون کشیدی تا دو سه ساعت شیر نده تا نیکوتین از بدنت خارج بشه
اون تایم یا قبلش شیر بدون براش ک گشنه نمونه یا شیرخشک بده

شیر خودتو میدی بلههههه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان امیررضام مامان امیررضام ۵ ماهگی