قلیان تو شیر دهی ضرر هست خانوما

۸ پاسخ

من که میکشم چیزی نمیشه

من میکشم مشکلی پیش نمیاد

۱۳ بدر که بدون قلیون نمیشه 😁

بله تا پایان شیردهی غیر مجازه

آخ مثل احمقا کشیدم ای خدا

بسیار مضره برای نوزادتون

من چنتا پوک زدم الان باید شیرم بدونم ازش میره یا نه

اره.

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی