مامانا خوردن ترشی تو شیر دهی ضرر هست

۴ پاسخ

رفلاکسو تشدید میکنه اگه بچت رفلاکس داره نخور
عزیزم درخواست دوستیم پر شده میشه لطفا درخواست بدی

باید تست کنی چون من میخورم پسرم تا صبح جیغ میزنه همش

فکر نمیکنم من میخورم ترشیجات

فکر نکنم.

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی
مامان لاهور ماهور مامان لاهور ماهور هفته بیستم بارداری