مامانا دهن بچم کف میکنه نمیدونم چرا

تصویر
۱۰ پاسخ

بخاطر رفلاکس دخترمنم اینطوره

برا منم همینه مخصوصا اگر مولتی ویتامینی چیزی بدم

رفلاکس پنهان داره

رفلاکس پنهان چیه دیگه تا یچی میشه میگین رفلاکس الا همه بچهایی ک این سن رو دارن اینجورین عزیزم طبیعیه دارن لثه سفت میکنن اگه دقت کنی الان عاشق اینن که یچیزی دو گاز بگیرن بخاطر لثه هاشونه

مال شیر زیاده

دختر منم همینطوره فکر کنم لثه سفت میکنن

رفلاکس پنهانه، دختر منم همینجور بود یک ماهی هست دیگه کف نمیکنه

پسر منم اینجوریه
آرینم اینجوری بود

دختر منم اینجوری رفلاکس داره

پسر منم داره ،منم نمی‌دونم دلیلش ویهغ

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان مسدوددایم شدم مامان مسدوددایم شدم ۱۳ ماهگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۱۷ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان رامین👶🐣 مامان رامین👶🐣 ۴ ماهگی