دمای دست وپااکثرنوزاده سرده
اشکالیم نداره
شمادمابدن نوزادوازسروشکم نوزادچک کنید
من از دکتر پرسیدم میگفت به خاطر رفلاکس معدشه پاهاش یخ میزنه و عرق میکنه
دخترانم همش دست وباهاش عرق سرد می کنه نمیدونم چرا
دخترم منم همینطور بود مشکلی نداره ب مرور خوب میشه سردی پاهاش
دست و پای بچه منم سرده
سیستم عصبی نوزاد هنوز نمیتونه درست کار کنه یه جا سرد یه جا گرم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.