دوستان چرا دست پای بچم همش سرده مشکلی هست ؟

۶ پاسخ

دمای دست وپااکثرنوزاده سرده
اشکالیم نداره
شمادمابدن نوزادوازسروشکم نوزادچک کنید

من از دکتر پرسیدم میگفت به خاطر رفلاکس معدشه پاهاش یخ میزنه و عرق میکنه

دخترانم همش دست وباهاش عرق سرد می کنه نمیدونم چرا

دخترم منم همینطور بود مشکلی نداره ب مرور خوب میشه سردی پاهاش

دست و پای بچه منم سرده

سیستم عصبی نوزاد هنوز نمیتونه درست کار کنه یه جا سرد یه جا گرم میشه

سوال های مرتبط

مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی