۱۳ پاسخ

به‌نظر من واسه یک ماه زیاده ۹۰ تا
زیاده روی باعث کولیک و رفلاکس هم میشه
بچه های من هر چقدر بهشون میدادم بازم میخواستن ولی دکتر میگفت اشتباهه

عزیزم شیر هیچ اندازه ای نداره اون مقدار معمولشه که میزنن رو قوطی وگرنه بچه ای که شیر مادر میخوره رو چجوری میفهمن چندتا خورده دکتر دختر من همیشه میگه تا جابی که درخواست داره بهش بده من دخترم اولش که زده ۳۰ تا بدیم رو ۶۰ تا میخورد الان که باید ۱۵۰ تا ۱۲۰ تا بخوره داره ۹۰ تا بزور میخوره بعد هم بچه با بچه فرق داره

خیلی ها با گفتن اینکه بده بچه گرسنه‌س ترغیبت می کنن که لدی ولی واقعا اینطور نیست خیلی وقتا بعد شیر بهش پستونک بدی می بینی فقط میخواست میک بزنه شیر نمیخواسته یا گریه زودتر از موقع‌ش به خاطر خواب یا پوشک خیسشه

از یک ماهگی پسر من ۹۰ تا میخورد
گاهی کمتر گاهی کامل ۹۰ تا
من براش درست میکردم دیگه به اشتهاش میخورد

به ازای هریه ساعت ۳۰تابده
مثلا هردوساعت ۶۰تابده

دهترمنم هنوز۶۰تامیخوره،بعدازخوابای طولانیش ۹۰تامیدم
البته رفلاکس داره وحجم زیادنمیدم لهش

چه خبره ۹۰ تا من الان که دخترم ۳ ماه داره ۹۰ تا میدم هر ۳ ساعت شما الان باید ۳۰ سی سی اب با یه پیمانه شیر خشک بدی و ماه دوم ۶۰ سی سی اب دو پیمانه

ببین خیلی سخته ولی پسرم همینجوری رفلاکس گرفت سعی کن حداقل بینش اروغ بگیری یکم مکث کنی

بده که سیر بشه
اینجوری همش گریه میکنه
۹۰ تا بخوره چه اشکال داره

اره من الان بعضی وقتا شیر نمیشه ۹۰ تا میدم اما بیشتر وقتا با ۶۰ تا سیر میشه
الان بچم یک ماه و دوازده روزشه

من الان شبا ۹۰تا میدم ۳پیمانه ک راحت بخوابه

خوب اگر گرسنه هست بهش بده بچه گرسنه رو که نمیشه براش شرط گذاشت که نه تو نباید بخوری

من ۶۰ میدم بعضی وقتا سیر میشه، بعضی وقتا نه شده تا ۸۰ تا دادم ولی تو دو دفعه

سوال های مرتبط