۲ پاسخ

اثرات داروهاس

منم ۷ iui ام ولی فقط گاهی خیلی کم دل درد ریزی دارم و علائم تورو ندارم. در کل تا ۱۰ iui اثرات داروها هست باید بعدشو ببینیم چطوره

سوال های مرتبط