۸ پاسخ

من دوست ندارم بچم توسروصدا اذبت بشه بعدم همش بغلم باشه خسته شم

اگه کسی هست بزاری پیشش، شیرتو بدوش بزار بمونه خونه برو

من۲۰روز پیش عروسی داداشم بود،کلا توتالار خواب بود،تو فیلم اصن نیس😅😅،بازم بستگی به بچه داره

من دیشب رفتم،اگه اطرافیان همراه داری که کمکت کنن سخت نمیگذره
یا یه گوشه از سالن میبردن که صدا کمتر بود یا تو محوطه و قسمت مردونه بود
بازم روحیات بچه رو ببین که میتونه تحمل کنه یا نه

من که دیشب رفتم اصلا هم سخت نبود خداروشکر خیلی خوب بود بیقراری هم نکرد اصلا

اره سه شنبه عروسی دختر عممه

منکه تاچهلمش یباررفتم فرداهم میرم درسته سخته ولی نمیشه زندانی شدکه

اره بابا برو سخت نگیر من یه ماهه شد رفتم عروسی تا الان دخترم سه تا عروسی رفته😅🤭

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی