خانما برای یبوست بی بی کر یا بایو۸لاکت یا چی؟

۴ پاسخ

عزیزم من دخترم یبوست میشه نوک قاشق چایخوری ترنجبین بش میدم

من پدی لاکت میدم عالیه

بی بی کر

میگن بی بی کر ولی واسه من زیاد تاثیر نداره والا

سوال های مرتبط

مامان لوبیا(آیهان) مامان لوبیا(آیهان) ۸ ماهگی
مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی