۳ پاسخ

منم مثل شما.بااین تفاوت ۳۳سالمه دخترم کلاس دومی هست ....

برج دهی میشه
منم یه روز دیگه موعدم و نمی‌دونم چی میشه 🥹

منم ماه دوم اقدامم..اگر باردار بشم دختربزرگم کلاس سومی میشه و دختر دومیم پیش دبستانیشو میره ان شاالله..خداکنه بگیره این،ماه🥲

سوال های مرتبط