من اپتامیل میدم البته کمکی روزی یکبار
من اپتامیا میدادم ماه اول و دوم هرماه1200اضافه میکرد یهو گفت شیر نمیخورم دکتر گفت عوض کن بلکه بخوره ببلاک میدم الان بازم بزور میخوره
ببلاک میدم ماه اول یه کیلو اضافه کرد البته کمکی میخورد ولی الان کامل شیر خشکی شده حس میکنم بهتر وزن اضافه کرده
من ابتامیل میدادم راضی بودم وزن دهی خوبی هم داشت
گیگوز بده عالیه بچه تپلی میشه
ابتامیل اگ بهش ساز باشه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.