۶ پاسخ

من اپتامیل میدم البته کمکی روزی یکبار

من اپتامیا میدادم ماه اول و دوم هرماه1200اضافه می‌کرد یهو گفت شیر نمی‌خورم دکتر گفت عوض کن بلکه بخوره ببلاک میدم الان بازم بزور میخوره

ببلاک میدم ماه اول یه کیلو اضافه کرد البته کمکی میخورد ولی الان کامل شیر خشکی شده حس میکنم بهتر وزن اضافه کرده

من ابتامیل میدادم راضی بودم وزن دهی خوبی هم داشت

گیگوز بده عالیه بچه تپلی میشه

ابتامیل اگ بهش ساز باشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی