خانما یکم خربزه دادم بچم اشکالی که نداره؟

۵ پاسخ

ادم بزرگا به خربزه حساسیت دارن
بعد شما به بچه دادی
انشالله که چیزی نمیشه

دادی دیگه الان ما بگیم اشکال داره چی عوض میشه 😑😑خربزه دیگه نده حساسیت زاست

بهتره ندی حساسیت زاست سردیه کلا

میوه الکی ب بچه نده کلا
موزو سیب بده این دوتا میوه خوبن

خربزه خیلی حساسیت زاست،فعلا ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 🩷 مامان جوجه 🐣 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ ۱ سالگی