۹ پاسخ

باهاش خیلی منطقی حرف بزن🤣🤦🏻‍♀️

هیچکاریش نمیشه کرد عزیزم باید تحمل کنی.دارو این چیزام سرخودندی بهش چون تازه دنیااومده هنوز فرق شب وروز رو نمیدونه واسه همین نمیخوابه.

به نام خدا هیچ ایده ایی ندارم 😐🥲

باهاش قهر کن🤣😂

بابای بچه رو بیدار کن

عزیزم تو چی میگی من از بارداری نمیخوابم بچه هم اومد که باز بدتر🫠🫠🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اگه گریه نمیکنه باهاش بازی کن ولی بغلی بارش نیار

عزیزم میری داروخونه ی قطره خواب اور میگیری اسمش بای بای میدی میخوره میخوابه بدون عذاب وجدان خودتم میگیری میخوابی خستگیتون ک در رفت بیدار میشی دلسوزانه به ادامه ی فعالیت های مادریت میرسی

دوماه نیم بی خوابی دارمممم🥱🥱🥱

سوال های مرتبط

مامان مهـــــدیار🧸🐾 مامان مهـــــدیار🧸🐾 ۶ ماهگی
مامان فسقل بچه💙 مامان فسقل بچه💙 ۸ ماهگی
مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان ادیب💙 مامان ادیب💙 ۱۰ ماهگی