کیا بیدارن زود جواب بدین انقباض چطوریه

۶ پاسخ

مانند درد پریودیه

من که سزارین بودم به انقباض نرسیدم
اما انقباض هر چند دقیقه ی بار مرتب میگیره و ول میکنه اول دردش کمتره بعد هی شدیدتر میشه و فاصله بینشون کمتر ،کمرت و زیر شکمت درد میگیره عین درد پریودی

من انقباض دارم الان شکمم میشه مثل سنگ با درد کمر و زیر شکم
بعدش ول میده😭

هر چند دیقه یبار شکمت سفت میشه ول میکنه همراه با درد خفیف، کم کم دردات بیشتر و تایمت کمتر میشه

هر ده دقیقه شکمت سفت میشه و دوباره شل میشه

انقباض چی ؟؟؟ انقباض شکم منظورته همینه که شکم سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان ارمیا❤️نویان مامان ارمیا❤️نویان ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی