خانما من میخوام زایمان سزارین بشم باید به ماما بگم به کی بگم

۲ پاسخ

باید به دکترت بگی

ب دکترت بگو.باید زیرمیزی بری بوعلی.مگه اینکه سزارین اجباری باشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری