۴ پاسخ

بچه من اصلا نگرفت دوتا دندوناش باهم دراومد.
اسهال بخاطر اینه دستاشونو میکنن تو دهنشون و دستاشون میکروب دارن.
من دستاشو تو اون دوره مرتب میشستم هرچندساعت یبار.

۱۸روز

۴ روز

۸/۹روزی شد

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی