۱۸ پاسخ

تو خواب شیرش بده

چون بهش شیشه میدی داره سینتو پس میزنه عزیزم.
اگه شیرت خوبه از امروز دیگه بهش شیشه نده❤

اول شیشه رو بکن تو دهنش فک کنه میخوای شیشه بدی بعد درش بیار سینه تو بده نفهمه عوض کردی 😐من پسرمو اینطوری گول زدم

سر شیرت همیشه بدوش بده بچه جریانش طبیعی شه فواره ای بچه رو اذیت میکنه
بعد نمیگیره پاشو وایسا راه برو ولی چون شیرت خوبه حتما حتما شیرت حسابی بدوش بعد بده بچه

خب وقتی شیرت خوبه کمکی چی دیگه ، کمکی واسه وقتی که شیر خودت خوب نباشه یا اول شیردهی که آدم زایمان کرده و شیر درست نمیاد تا اوکی بشه چند روز اول شیر خشک میدی سیر بشه همین بعدش دیگه چه کاریه

دقیقااااا حال منممم اینههه سینمووو نمیگرهه

رفلاکس نداره عزیزم
من دخترم سه ماهش که شد دقیقا همینجوری که میگی سینمو که میدید جیغ میزد منم سه چهار روز کارم شده بود گریه بهش شیرخشکم نمی‌دادم هیچی نمی‌خورد بعدا فهمیدیم رفلاکس پنهان داره و تا هفت ماهگی فقط تو خواب شیر خورد و دمار از روزگارم درآورد

پسر منم همینجوری شده متاسفانه تو روز فقط شیر خشکش میدم تو خواب فقط شیر خودمو میدم شب تا صبح هم بیدار میشه تو خواب شیر خودمو میدم روزا تا بیداره شیر خشک

پوزیشن شیردهیت رو عوض کن
مثلا من خودم دراز میکشیدم پسرم میومد رو شکمم شیر میخورد ( چون تو خواب اینکار کردم عادت کرده بود ) مدلای مختلف شیرمیدادم😂

دقیقا بچه ی منم چند روز بود اونجوری شده بود شیر خشک میخورد اما سینه ی خودمو میدادم بد قلقی میکرد منم دیگه تا دوسه روز نه بهش شیر خشک دادم نه پستونک میذاشتم گرسنه که میشدبزور میذاشتم دهنش سینمو بالاسرشم صدای سشوار میذاشتم یه ذره باهاش حرف میزدم تا می‌گرفت حتی گریه هم کرد باز باید بزور بهش بدی شیر خشکم منم فقط دوبار در روز میدادم اما الان با قطره چکون میدم

عزیزم پسر منم دقیقا همینطورع
من امروز دوشیدم تو شیشه دادم همشو خورد☹️

حداقل بدوش تو شیشه شیر بده سخته ک سینت درد میگیره

خب خشکش میدی شیرت میمونه

یا تو خواب بده.یا بدوش بریز تو شیشه بده اگ سینه نمیگیره

چه بد هر روز درگیر یه چیزی باید باشیم هی به دغدغه هامون اضافه میشه

واااای حرف دلمو گفتی دختر من فقط شیر خودمو میخوره ولی یه چند. روزی میشه اصلا سینمو نمیگیره خییییلی شیر خوردنش در طول روز کمه مگه ک توخواب بخوره نمیدونم چشه منم دارم روانی میشم

تو خواب که تکون خورد سریع سینه رو بزار دهنش میگیره

وقتی خوابه بهش بده بخوره سبک شه اینجوری میشن بچه ها بعد درست میشن نگزان نباش

سوال های مرتبط