وقتی بی بی چک دو خط افتاد 🤣
خوب فکر کردم من فقط به فامیل چیزی نگفتم 😂
من فقط ابجیم میدونه از خوانواده خودم
ولی از خوانواده همسرم تقریبا از دوماهگی گفتم همه میدونن هر روزم زنگ میزنن میپرسن ک جنسیت چیه
فامیلای شوهرم هنوز نمیدونن فامیلای خودم ۵ ماهگی
من از روز اول چون حالم خیلی بد بود از بوی زمان زمین بدم میومد یکسره بالا میاوردم حالت تهوع شدید
دیگه راهی برا پنهان کردن نداشتیم.😁😅
شیش هفته که سونو قلب رفتم بهشون گفتم البته مامانم رو همون موقع که فهمیدم بهش گفتم
۳ ماهگی
والا بچهای من شیر به شیر شدن چون هم من هم همسرم تو شک بودیم هیچکدوممونم گردن نمیگرفت خیلی دیر فهمیدن که من باردارم😂🤦🏻♀️
من مامانم اخرای سه یا اوایل چهار بودم .. بقیه اولین روز شش ماه
روزی ک بیبی چک مثبت شد قبلی ک ازمایش بدم شوهرم به مامانم گفت 😂
یه روز بعد ازمایشمم مامانم به خانواده همسرم گفت و بعدشم همه خبر دار شدن
به محض مثبت شدن بتا
من هنوز هیچکس از خانواده شوهرم خبر ندارن 🫥
خواهرم بعد بتا
بقیه خانواده دو طرف چندروز قبل ان تی
دورترا ۱۶ هفته
چون الانم که فهمیدن با قبل هیچ فرقی نکردن نه کمکی نه هوسونه ایی نه هدیه ایی نه احوالپرسی
محبت زیر خط فقر
خانواده خودم از اول
ولی خانواده همسرم ۴ ماهگی به بعد
بعد ان تی
چون کمر درد داشتم و مدام میپرسیدن حامله ایی مجبور شدیم ۱۶ هفتگی بگیم
اگر میشد تا زایمان نمیگفتم بهشون
درجه یک وقتی آزمایشم مثبت شد. بقیه همه فکر کنم ماه چهارم اینطورا
از مثبت شدن بیبی چک مامانم
۲ ماهگی خالم و پدربزرگم
خانواده شوهر و همه ی فامیل ۱۶ هفتگی
هنوز نگفتم😂😂
بعد انومالی
همون روز که آزمایش بتا مثبت شد😂😆
برا من فقط مامان باباها میدونن هنوز اجی داداشا و فامیل نگفتم
7 هفته
بنام خدا شیش هفته و شیش روز که قلب تشکیل شد به خانواده شوهر گفتیم از اولش مامانم در جریان بود
4 ماهگی، قبلش مامانمم نمیدونست
درجه یکا همون اول درجه ۲ها ماه دوم بقیه فامیلا و دوستان و اشنایان ماه چهارم😂
ازمایشم مثبت شد به مامانمون اینا گفتیم ولی قرار بود کسی نفهمه فعلا ، فرداش رفتم خونشون خاله و بقیه بهم تبریک گفتن😂😂😂
شب عید نوروز مادرم عالم و آدم خبر کرد مثلا خبر خوب داد😅
بد تشکیل قلب
ت آزمایشگاه 😍😫😂
روز اول😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.