۷ پاسخ

پسر من سیزده ماهگی تازه چها دست و پا میره

نه عزیزم نگران نباش یه دفعه راه میوافتن
الان دختر من ۵روزه سینه خیز می‌ره

عزیزم بچه‌ها باهم فرق میکنن پسر من یکماه دیگه یکسالش میشه فقط میشینه نه سینه خیز رفت و نه چهاردست و پا
واسش روروئک خریدم بلکه زودتر راه بیفته

باهاش،تمرین کن پسر من همه کارهارو انجام میده

بهش یاد بده بذارش رو سینه جلوش چیزی بذار ک بره سمت اون ..
باهاش حرف بزن کلمه ها تکرار کن

یه دفه راه می‌ره ایشالله

پسر منم سینه خیز و چهار دست و پا نمیره
اوا های مختلف داره ولی ب ب د د نمیگه
فقط دست میزنه

سوال های مرتبط