۵ پاسخ

نگران نباش کم کم میگه

بچه منم هیچی نمیگه فقط اوا میگه و جیغ میزنه

پسرمن من میگفت بابا دد چشمک میزد همه یادش رفته
الان فقط ماما ودد میگه گاهی ن ن هم میگه
نگران نباش الان ناخواسته به زبون میاد هی یادشون میره

عزیزم بچه با بچه فرق داره چرا عجله داری تازه ۸ ماهشه دیر نشده

باهاش تمرین کن بزار بگه بچه من از شروع هشت ماهگی گفت فقط تمرین کن

سوال های مرتبط