۱۲ پاسخ

ای خدا🫠🥹

اره گلم نترس

عزیزم عادیه

ساناز این چیزا رو تو میگی من اینور ضعف میکنم تصور میکنم🥹😄😍

طبیعی عزیزم نگران نباش

ای جاااااان لابد داره از سختی مسیری که گذرونده دردو دل می‌کنه 🥹🥹🥹

ختر من وقتی میگفت هیییع(ما میگفتیم ترمز میگیره) انگار که آروغ داشت،بعد بلندش میکردم آروغ میزد خوب میشد
گاهی هم خواب میبینن

عزیزم عادی نگران نباش نوزاد شاید ندیدی تا حالا همه بچه ها همینن 😍

خواب میبینن

نی نی منم همین جوره
به دکتر گفتم گوشی گذاشت گفت هیچم ناله نداره
قدیمی ها هم میگن بچه چله ای همینجوره و قرآن بزارید بالا سرش

اره عادیه

آره عادیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی