۱۰ پاسخ

وای دقیقاااااا منم با وحشت بیدارشدم
هیچوقت بارون ب این وحشی طوری ندیده بودم😱😱😱😱

کدوم سمت هستین برقا رفته؟!
ما ناوکیم برق نرفته

برو تو بغل شوهرت بخواب

من عاشق صدای رعد و برقم

من عاشق رعد وبرقم

من عاشق بارونم اینجاهم اومد ولی کم

ولی من عاااااشق رعد و برقم

منم مثل شما

منم از رعد و برق میترسم متاسفانه

کجا ؟؟

سوال های مرتبط