۱۱ پاسخ

مولتی خوب میخوای پدیا بست بده بیش فعالم نمیکنه هدر هم نمیشه تو یه ماهم تموم میشه

نههههه

بله من دادم بد نبوده

من از دکتر دخترم پرسیدم گفت این شربت یه مولتی ویتامین ساده هست و زینکش بیشتر رو سیستم ایمنی بدن بچه هارو تقویت میکنه

عالی بود واسه ما ۴ سانت افرایش قد و اشتها داشت .

ن اخلاقش فرقی نکرده فقط چون هی گشنش میشه موقع غذا داد و بیداد میکنه یچی بهش یدم

والا من دارم میدم دکترهم داده
رو اشتهاش که تاثیری نداشته
والا اخلاقشم یه مدت تند بود دیگه توجه نکردم به اون واقعیت

شاهین دو دوره استفاده کرد ولی تاثیری نداشت براش

بله من دادم یکهفته بعدش بچه ام اشتهاشو بدست اورد و واقعا برامن جوابگو بود

اینو دادم ایقد جیغ جیغو عصبیش کرده بود

هوف ن تنها فرقی نکرد بلکه ب شدت یبوست میاره

سوال های مرتبط