مامانا کجا گوشای دخترتون سوراخ کردین راضی بودین

۴ پاسخ

من بردم درمانگاه نشاط کودک ، ولی دخترم ویروس گرفت ، اصلا راضی نبودم ، جایی جدا از بچه های مریض نداشتن و دخترم برای انتظار کنار بچه های مریض و اسهال استفراقی نشسته بود 😫

دکتر شکوهی

کدوم منطقه ای من درمانگاه بردم

طلافروشی پاساژ های امامت بله واقعا راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان موچی مامان موچی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری