۶ پاسخ

ای بابا حالا دختر من جدیدا نود سی‌سی میخوره 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

دخترمن۴ماهش ۱۰۰تا میخوره

مگه معده بچه چقده ک این حجم یدفه بخوره ، پسرمن دوساعت 50سی سی میخوره تازه دوماه ونیمشه قبلاً ب زور سی سی سی مبخورد

خیلی خوب میخوره

اصلا ب نوشته رو قوطی توجه نکن پسر من دو روز دیگ ۶ ماهش میشه همچنان ۶۰ تا میخوره چی بشه ۹۰ تا بخوره پیش اومده رو ۳۰ تا هم شیشه رو ول کرده

پسرمنم ۱۵۰تا نمیتونه بخوره نهایتا ۹۰تا بخوره ازاون چیزی که روی قوطی شیرخشک نوشته کمتر میخوره درطول روز وزنشم ماشالله خوبه

سوال های مرتبط