۳ پاسخ

دختر من اصن نخورد

دختر من که کلا سرلاک بهش نمیسازه😥😥
یبار شش ماهگیش رفتیم سفر یه کوچولو دادمش دل درد شد شدید
یبارم دوهفته پیش امتحانی یکمی دادمش تا یه هفته همش بالا میورد مثل زمان رفلاکسش شده بود
ولی درکل دکتر گفت چون وزنش یکم‌کمه باید هرازگاهی بهش بدم ولی خب بهش نمیسازه نمیدم اصلا

هیچی😂
من اصن سرلاکو قبول ندارم
فقط مواقع عجله ای میدم

سوال های مرتبط